Verzenden en Levering

Verzending en Levering

Thuisbezorgen 
De in de webshop gekochte E-bakfietsen kunt u thuis laten bezorgen.

 

Ander afleveradres

Wanneer u een ander adres hebt opgegeven dan het factuuradres dan wordt daar de door u bestelde E-Bike(s) of E-Scooter(s)  afgeleverd.

 

Verzendkosten

Bij thuisbezorgen van onderdelen & accessoires (op uw eigen adres of een ander afleveradres) vragen we een bijdrage in de bezorgkosten van

€ 7,95 ongeacht het aankoopbedrag. 
Als u meerdere artikelen in één keer bestelt, worden geen extra verzendkosten gerekend.
Bijdrage in bezorgkosten voor Duitsland en België: € 13,95

Bij thuisbezorging wordt er een bijdrage in de transportkosten in rekening gebracht. Voor Waddeneilanden geldt een extra toeslag van € 75,-.
Op factuurbasis.

 

Levertijd

Wij doen onze uiterste best om al onze bikes zo snel mogelijk te leveren. 
Wij proberen tussen de 5 a 15 werkdagen te leveren. (afhankelijk van beschikbaarheid bij Fabrikant).

 

 

Onderdelen & accessoires
Als een accessoires artikel op voorraad is en de bestelling voor 16.00 wordt geplaatst, dan wordt er in 99% van de gevallen de volgende werkdag bezorgd. Duker Bikes werkt samen met DHL en GLS U kunt de status van uw bestelling volgen via de mail via Track and Trace.

Bent u niet thuis op het moment dat de bestelling wordt afgeleverd? Dan probeert de bezorger deze bij uw (naaste) buren af te leveren. Lukt dit niet, dan gaat de bestelling terug naar het depot. De bestelling wordt de volgende dag nog een keer aangeboden. Kan de bezorger de bestelling dan weer niet afleveren, dan gaat het pakket naar Duker Bikes. U krijgt bericht van de winkel wanneer u het daar kunt afhalen.

 

Artikel niet leverbaar

Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan stellen wij u via e-mail hiervan op de hoogte. U krijgt het betaalde bedrag dan binnen 10 werkdagen op uw bankrekening teruggestort.

 

Ruilen en retourneren

Uw bestelling wordt met zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er iets niet naar wens is.

 

Retourneren online aankoop

Neem in eerste contact op met ons via de Klantenservice

Als u het bestelde artikel toch niet naar wens is kunt u het binnen veertien (14) dagen na aflevering terugbrengen naar uw winkel. U krijgt dan de aankoopprijs terugbetaald.

Bent u niet in staat om het artikel naar de winkel te brengen? Dan stuurt u het artikel inclusief alle toebehoren op - in een deugdelijke verpakking - voor eigen rekening en risico naar Duker Bikes BV (neem contact op met de klantenservice).
Vergeet niet het onderstaande mee te sturen.

- de originele factuur/order en het ingevulde retourformulier.

U ontvangt de aankoopprijs uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de goederen in goede staat retour op uw bankrekening.


Ruilen online aankoop

Een artikel omruilen kan in overleg met de klantenservice.

 

Voorwaarden bij ruilen en retourneren van internetbestellingen:

  • Binnen 14 dagen nadat uw bestelling bij u is aangeboden voor aflevering.
  • Het artikel is compleet, niet gebruikt, of beschadigd.
  • Het artikel zit in de originele verpakking.

 

Artikel defect bij ontvangst of verkeerd artikel ontvangen

Heeft u een verkeerd artikel ontvangen? Of is het door u bestelde artikel defect? Neem dan contact op met de klantenservice .  Wij zorgen samen met u dat dit naar uw tevredenheid opgelost wordt.

 

Contact of vragen?

Heeft u vragen over uw online bestelling of reservering?
Dan kunt u via de mail terecht bij de klantenservice. 
De gegevens staan op uw bestelbevestiging.